INFORMATION

Που βρίσκεται το κατάστημα σας? Μπορώ να σας επισκεφτώ?

Ναι, θέλουμε πολύ να σας γνωρίσουμε

Βρισκόμαστε στην όμορφη πόλη της Θεσσαλονίκης, λίγα μόλις χιλιόμετρα απο το γηπεδο της Τουμπας, στην οδό Παπάφη 91α. Όλες οι παραγγελίες αποστέλλονται από το κατάστημά μας εκεί και θα είναι χαρά μας να έρθετε και να μας συναντήσετε προσωπικά.

Καλό είναι, να μιλήσουμε τηλεφωνικά εκ των προτέρων για να επιβεβαιώσουμε ότι ο υπεύθυνος του καταστήματος θα σας περιμένει, καθώς κάνουμε και πολλά εξωτερικά ραντεβού.

Τι ακολουθεί αφού κάνω την παραγγελία μου?

Χρησιμοποιήστε το tracking number για να παρακολουθείτε την πορεία της παραγγελίας σας.

Μόλις υποβάλετε την παραγγελία στο κατάστημα μας, θα λάβετε ένα email με την επιβεβαίωση της.

Όταν η παραγγελία σας αποσταλλεί με την εταιρεία courier, θα λάβετε ένα δεύτερο email με tracking number και με σύνδεσμο για πληροφορίες αποστολής και παράδοσης. Κάνουμε το καλύτερο δυνατό για την αποστολή των παραγγελιών την ίδια ημέρα, εάν η παραγγελία σας έχει πραγματοποιηθεί εργάσιμες ημέρες από Δευτέρα έως Παρασκευή έως τις 3 μ.μ. Λάβετε υπόψη ότι το tracking number ενδέχεται να μην είναι άμεσα ενεργό κατά την πρώτη λήψη του καθώς απαιτούνται μερικές ώρες για την ενεργοποίηση του, μετά την έξοδο της παραγγελίας απο την αποθήκη μας.

Με τι τρόπους μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου?

Ποιοί είναι οι τρόποι πληρωμής που δέχεστε;

Προς το παρόν, δεχόμαστε πληρωμές με πιστωτικές κάρτες και τραπεζικά εμβάσματα στους τραπεζικούς λογαριασμούς μας και αντικαταβολή. Για μεταφορά χρημάτων μέσω τραπεζικού λογαριασμού, απαιτούνται δύο ή τρεις εργάσιμες ημέρες για να εμφανιστούν τα χρήματα αν αυτά σταλούν απο άλλη τράπεζα. Μόλις λάβουμε τα χρήματα, θα πραγματοποιηθεί η αποστολή την ίδια ημέρα και θα σας ενημερώσουμε άμεσα.

Μπορώ να αλλάξω την παραγγελία μου αφού έχει ολοκληρωθεί;

Ναι, φυσικά!!

Ναί! Εάν η παραγγελία σας δεν έχει αποσταλεί ακόμη, μπορείτε να κάνετε οποιαδήποτε αλλαγή χρειάζεστε. Λάβετε υπόψη σας, ότι εάν η παραγγελία έχει φύγει από την αποθήκη μας, δεν θα μπορεί να αλλάξει. Είναι προτιμότερο, να μας καλέσετε αμέσως για τυχόν αλλαγές που χρειάζεστε. Λάβετε υπόψη ότι είναι πολύ σημαντικό να μην κάνετε επιπλέον παραγγελία με τα αντικείμενα που θέλετε να προσθέσετε πριν επικοινωνήσετε μαζί μας.

Τι μπορούμε να κάνουμε εάν η παραγγελία μου φτάσει κατεστραμμένη;

Μην αγχώνεστε.

Λάβετε υπόψη σας, ότι αυτό είναι ένα πολύ σπάνιο σενάριο που συμβαίνει, καθώς φροντίζουμε ιδιαίτερα και παραδίδουμε όλες τις παραγγελίες, μία προς μία. Στο χειρότερο σενάριο που η παραγγελία σας θα φτάσει κατεστραμμένη, τραβήξτε φωτογραφίες των κατεστραμμένων αντικειμένων και στείλτε μας ένα email με όλη την περιγραφή του προβλήματος. Θα σας ενημερώσουμε τότε, μέσω email για τα παρακάτω βήματα.